Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J84a73n 60R37á60ž

12. 6. 2017 14:40

Připadá mi celkem úsměvné různé politologické, či filozofické úvahy na předmětné téma.

Vnímám to totiž naprosto jednoduše. Buď chceme být svobodní lidé, s čímž se také pojí odvaha se rozhodovat samostatně a také nést nedílnou odpovědnost za své rozhodování nebo chceme aby za nás rozhodování převzal stát, čili skupina politiků, kterým jsem volbami svěřili tuto moc.

Jestli chceme to prvé, tak ponechejme možnost restauratérům právo volby zda chtějí mít podnik, kde mohou kuřáci kouřit a nekuřáci tam budou chodit málo nebo chtějí mít podnik, kde kouřit nebude dovoleno a tak se kuřáci budou muset přizpůsobit nekuřákům, ale znamená to rovněž, že každý, kuřák i nekuřák bude mít právo svobodné volby, zda chce navštívit podnik, kde se kouřit může, či podnik kde se kouřit nesmí. Když ale chceme to druhé, nechejme na státu aby rozhodoval o našich soukromých záležitostech a svobodnou volbu si nechejme vzít. Nehovořme pak o státu svobodných lidí, ale státu nesvobodných ovcí.

P.S. Jsem nekuřák a jsem velmi roztrpčen tím, že mi stát možnost svobodně se rozhodovat, stále víc a víc omezuje! A udělal to i tak zv."nekuřáckým zákonem"

14 1
možnosti
JA

Dobrý den pane Ráži, přesně jste to řekl. V podstatě stejná slova jsem použil v článcích, které jsem tu k tomu napsal a pak v nekonečných diskusích s lidmi, kteří buď svobodu nepotřebují nebo se jim zatemní mysl při slovu cigareta a pak se už nedokáží objektivně podívat na to, že ten zákon je opravdu špatný. Sám jsem nekuřák, provozoval jsem nekuřáckou hospodu a kuřáky nemám důvod hájit, ale v souvislosti s tímto zákonem jsem jednoznačně na jejich straně. A na straně těch hospodských, co jim vzali právo volby. Protože tenhle zákon je jen první v řadě, budou další, stejně nesmyslné. O víkendu jsem procházel nočním Znojmem, před každým klubem byly desítky lidí, kuřáků a i nekuřáků (jdou s nimi, co budou sami dělat ve vylidněném podniku). takže se to bude jistě řešit dalšími zákazy a vyhláškami ohledně shromažďování se v noci v ulicích, například. Přitom já osobně bych vůbec nenamítal nic proti zákazu kouření všude, i venku, nechat to povolené jen doma, na vlastních soukromých pozemcích, a právě v kuřáckých hospodách !!!

3 0
možnosti
IB

I77v20o 40B78o85u49š48e

12. 6. 2017 16:35

"... kuřák i nekuřák bude mít právo svobodné volby, zda chce navštívit podnik, kde se kouřit může, či podnik kde se kouřit nesmí...." To by byl korektni argument v pripade, ze by se vzdy a vsude vyskytovaly podniky dublovane - jeden pro kuraky, druhy pro nekuraky. A protoze toto neni, jedna skupina ma svoji svobodnou volbu navstivit podnik znacne omezenu.

0 1
možnosti
JA

Ale provozovatel takového podniku, by měl mít právo si rozhodnout, jaký ho chce mít. Navíc on by si trh s tímto poradil, jako si poradil před tímto nesmyslným zákonem, byly hospody kuřácké i nekuřácké. Nekuřák nemá právo se dožadovat, aby mu nějaký podnikatel dělal podnik, který mu vyhovuje, takže nekuřácký, stejně jako kuřák se nemůže dovolávat v podniku nekuřáckém práva kouřit. A bavíc, kdyby ti co ten nesmysl vymysleli nechali možnost udělat v hospodách kuřárny, tak by vlastně byl splněn váš požadavek dublovaných podniků. Ale bohužel nic takového tam nedali.

3 0
možnosti
JH

Andrýsek

nikdo ve vyspělé společnosti nemá právo podnikat v prostředí, které jenom škodí zdraví..

0 0
možnosti
JA

Pane Hummele, když už nevíte, že příjmení se skloňuje, tak byste mohl alespoň vědět, že cigarety jsou legální (zatím a netvrdím, že je to dobře) a je na rozhodnutí každého podnikatele, jestli si v takovém prostředí bude podnikat. Spíš by mě zajímalo, jakým právem byste mi chtěl zakázat si podnikat v zakouřeném prostředí (že to jde, vidím na novém zákoně, ale pořád mi nikdo nevysvětlil, jakým právem chtějí tvůrci zákona odůvodnit toto omezení svobody, když cigarety nejsou nelegálním produktem), vy o tom budete vědět a nemusíte do mého podniku chodit, nebudu vám to zakazovat, ale budu rád když tam nebudete, protože byste se mohl začít dovolávat nějakého práva diktovat mi v mém podniku, co z legálních věcí tam smím dělat a co ne.

0 0
možnosti
JH

Andrýsek

1. jak můžete vědět, jestli vím, že se skloňuje příjmení ?

2 vaše...jakým právem byste mi chtěl zakázat si podnikat v zakouřeném prostředí ...

pro vás a ostatní nechápající : zakouřené prostředí jenom škodí zdraví, ještě něco ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2059x
Dokumentarista, aktivně činný v kultuře se zájmy o historii, film a tajemno. 

Zakladatel dokumentárního spolku Paranormal tým z.s., který najdete na www.paranormaltym.cz a orientuje se na tvorbu dokumentů záhadologického a historického charakteru. Veškerá tyto videa můžete vidět i na youtube kanálu tohoto spolku.

Na blog.idnes.cz je aktivní od května 2017, kam přispívá svými názory, ovlivněnými studiem zmíněné historie a zkušenostmi. Dočíst se tak můžete, jak témata politická, tak i záhadologická z aktivní činnosti spolku Paranormal tým z.s.

Dále Ondřeje Bezoušku naleznete:
- facebooková stránka Paranormal týmu
- youtube kanál Paranormal týmu
- web Paranormal týmu
- instagram Paranormal týmu
- Google+ Paranormal týmu
 

Seznam rubrik